Často kladené otázky

1. Koľko ma bude stáť poštovné?

2. Ak je pri produkte doba dodania 7 dní, znamená to, že do 7 dní budem mať tovar doma?

3. Objednal som tovaru s rozličnou dobou dodania. Budete mi to posielať postupne alebo v jednom balíku?

4. Prišiel mi e-mail o vyexpedovaní tovaru, ale na poštu mi zatiaľ nič nedorazilo.

5. Ako budem vedieť, že moja objednávka bola odoslaná?

6. Ako môžem zmeniť/zrušiť svoju objednávku?

7. Už som si vytvoril(a) objednávku a zistil(a) som, že by som ju chcel(a) ešte doplniť, je to možné?

8. Prišiel mi od vás tovar, no po rozbalení som zistil(a), že je poškodený. Čo teraz?

9. Chcem reklamovať tovar, ktorý som si u vás zakúpil(a). Ako postupovať?

10. Kúpil(a) som si u vás tovar, ale zistil(a) som, že mi nevyhovuje (veľkosť, farba, prevedenie,…) Čo teraz?


 

1. Koľko ma bude stáť poštovné?

Poštovné závisí od veľkosti objednávky a je nasledovné:

Slovenská pošta a kuriér (do 10 kg tovaru)
do 49 € nad 49 €
Slovenská pošta 3,99 € zadarmo
Kuriérska služba DPD 3,99 € zadarmo
Kuriér vrámci SR (nad 10 kg tovaru)
Kuriérska služba DPD 3,99 €

 

2. Ak je pri produkte doba dodania 7 dní, znamená to, že do 7 dní budem mať tovar doma?

Doba dodania je pri každom z produktov odlišná. Niektoré máme na sklade, niektoré sú na sklade u našich dodávateľov. Doba, ktorá je uvedená pri produkte, je vždy orientačná doba dodania. K tejto dobe je potrebné si pripočítať 1 až 2 dni, kým Vám tovar doručí doručovacia služba (pošta alebo kuriér). Samozrejme vaše objednávky sa snažíme vybaviť čo najskôr. Pokiaľ je pri tovare uvedená dostupnosť 8 a viac dní, znamená to, že tovar na sklade nie je a čakáme naň od dodávateľa. Zvyčajne takéto objednávky vybavujeme v priebehu 10-14 dní, niekedy môže dodanie trvať i dlhšie. Pokiaľ máte záujem, informujte sa e-mailom o predbežnom termíne dodania.


 

3. Objednal som tovaru s rozličnou dobou dodania. Budete mi to posielať postupne alebo v jednom balíku?

Pokiaľ máte v objednávke rozličné doby dodania, tovar vám zašleme, až keď budeme mať objednávku kompletnú. Pokiaľ by ste si želali zaslať určitý tovar skôr, kontaktujte nás, individuálne sa dohodneme na postupe.


 

4. Prišiel mi e-mail o vyexpedovaní tovaru, ale na poštu mi zatiaľ nič nedorazilo.

Ak vám prišiel e-mail o vyexpedovaní tovaru a ubeho viac ako 3 pracovné dni a pošta vám neoznámila príchod tovaru, najjednoduchšie je ísť na poštu spolu s podacím číslom, ktoré máte v e-maily a informovať sa. Často sa stáva, že balík na pošte pomocou tohto čísla vyhľadajú. Ak nemáte podacie číslo, zavolajte nám alebo nám napíšte, radi Vám ho vyhľadáme a zašleme.


 

5. Ako budem vedieť, že moja objednávka bola odoslaná?

Akonáhle vám vašu objednávku vyexpedujeme, na váš e-mail vám automaticky príde správa o vyexpedovaní tovaru, kde budete mať aj podacie číslo balíka.


 

6. Ako môžem zmeniť/zrušiť svoju objednávku?

V prípade ak chcete zmeniť či zrušiť vašu objednávku, čo najrýchlejšie nás kontaktujte na info@petplus.sk, prípadne telefonicky.


 

7. Už som si vytvoril(a) objednávku a zistil(a) som, že by som ju chcel(a) ešte doplniť, je to možné?

Samozrejme, ak by ste chceli doplniť Vašu objednávku, môžete tak urobit dvoma spôsobmi: vytvoríte si novú objednávku, kde do poznámky uvediete, že si ju želáte zlúčiť s Vašou predošlou objednávkou a napíšte číslo predošlej objednávky alebo nám napíšte na info@petplus.sk číslo objednávky a čo si želáte doplniť. V taktomto prípade Vám poštovné budeme učtovať iba 1 krát, v prípade, že výškou objednávky dosiahnete limit poštovného zdarmo, samozrejme Vám objednávku zašleme bez poštovného.


 

8. Prišiel mi od vás tovar, no po rozbalení som zistil(a), že je poškodený. Čo teraz?

Ak ste zásielku prevzali na pošte a doma ste zistili, že niečo je poškodené, najneskôr do 48 hodín je potrebné ísť na poštu, kde ste tovar prevzali a reklamovať zásielku. V takýchto prípadpoch už bohužial my túto zásielku na pošte reklamovať nemôžeme. Pred každým zaslaním tovar dôkladne kontrolujeme.


 

9. Chcem reklamovať tovar, ktorý som si u vás zakúpil(a). Ako postupovať?

V prípade, ak chcete reklamovať u nás zakúpený tovar, prečítajte si reklamačný poriadok.


 

10. Kúpil(a) som si u vás tovar, ale zistil(a) som, že mi nevyhovuje (veľkosť, farba, prevedenie…). Čo teraz?

V takomto prípade máte nárok do 14 dní od zakúpenia tovar vrátiť, prípadne vymeniť za iný tovar. Tovar je potrebné zaslať  na našu adresu (v prípade zaslania tovaru tovar nezasielajte na dobierku, taký nebude z našej strany prebratý), alebo nám ho priniesť osobne na predajňu. V prípade vrátenia tovaru vždy zasielame peniaze na účet, preto treba číslo účtu pripojiť k vrátenému tovaru. Budeme radi, ak nám spolu s tovarom zašlete i faktúru, je to pre nás jednoduchšie. Ak si želáte tovar vymeniť za iný, čo najskôr nám dajte vedieť o aký tovar máte záujem. V takýchto prípadoch je najlepšie nám zavolať alebo napísať e-mail.

Dnes je 18.február 2018, meniny má Jaromír, zajtra Vlasta
+421 910 444 123